Limonade brouwen

Heerlijk als verfrissing tussendoor: limonade. Welk kind is er niet dol op? Bij het Limolab stel je zelf een heerlijke lekkernij samen. Door de verschillende snoeren en reageerbuizen ziet het laboratorium er spectaculair uit. Afgelopen zomer kregen de leerlingen van de Maurice Maeterlinckschool de kans om hun brouwkunsten op de proef te stellen. In het laboratorium creëerden ze limonade met allerlei bijzondere en exotische smaken. Het Limolab bezocht de school om de verjaardag van Daan te vieren. Tussen de bubbels en bellen maakten ze allemaal hun eigen limonade. Dat was een prachtige ervaring. Lees meer over dit avontuur in het artikel over de verjaardag van Daan.

Limolab

Het Limolab is een toegankelijke activiteit voor alle leeftijden. Het beweegbare laboratorium reist door heel de regio om kinderen een leuke dag te bezorgen. Limolab bestaat nu al een half jaar. Het laboratorium plaatste ter gelegenheid deze leuke video.