Geniet van de herfstvakantie!

De bomen kleuren langzaam geel en oranje en we genieten nog lekker van de laatste nazomerdagen. Dat betekent dat de herfstvakantie voor de deur staat! Vanaf 14 oktober zijn de leerlingen een week vrij.

Halloween

Ga er lekker op uit in de natuur en geniet van de prachtige kleuren. Verzamel dan ook gelijk herfstmaterialen, zoals bladeren, dennenappels en eikels. Maak er thuis allerlei leuke herfstversieringen van. Een dromenvanger, sieraden of poppetjes, het kan allemaal. Kijk hier eens voor meer inspiratie. Of kom alvast in de stemming voor Halloween door een pompoen uit te hollen. Snijd voorzichtig een kunstwerk in de pompoen en plaats er vervolgens een (led)kaars of lamp in. Pompoenen zijn in dit deel van het jaar overal te koop. In de winkel en ook langs de weg bij veel boeren en tuinders.

Actief of lekker niks doen

Op de website van Kidsproof Plus staan allerlei suggesties om er samen op uit te gaan. Liever lekker rustig ontspannen? Dat kan natuurlijk ook! We hopen in ieder geval alle leerlingen weer opgeladen terug te zien na de herfstvakantie.

Fijne herfstvakantie!