Fijne herfstvakantie!

We hopen dat iedereen lekker kan genieten van de aankomende herfstvakantie. Leerlingen hebben de week van 24 oktober vrij. Tijd om weer op te laden na al het harde werken.

Leuke activiteiten

Naast urenlange potjes Monopoly, met kastanjes knutselen en films kijken, is er ook van alles te doen in Delft. Dus: jas aan, sjaal om en op pad. Bekijk hier de leukste herfstvakantie-activiteiten in Delft.

Cultuurbarbaren

Bij de Cultuurbarbaren zijn ook veel spannende activiteiten te beleven. Deze hebben klinkende titels als: Help, mijn kind is klusser, Willems portrettenparade of het boomhuttenproject. Bekijk ze online of ga langs bij de toeristeninformatie aan de Kerkstraat 3 (Marktplein) in Delft.

Geniet van de herfstvakantie! We kijken er naar uit om iedereen op 31 oktober weer terug te zien!